dinsdag 26 augustus 2014

Ms. Sparkle - Trick or Treat

Eerder liet ik al Treehouse of Horror uit de opkomende Halloween collectie van Ms. Sparkle zien. Nu is het tijd voor het tweede lakje, Trick or Treat.

Trick or Treat is een topper die op UV-licht reageert. De basis is sheer oranje met zwarte en holografische paarse doodskopjes, holografische oranje pompoenen (!), oranje hexagons en wat kleinere oranje en gele glitters.



Ik wilde dit lakje eerst over oranje swatchen maar Simone kwam zelf met het idee om dat over wit te doen en na het op een nagelwiel getest te hebben was wit ook een veel betere keus omdat de oranje glitters wegvallen tegen een oranje achtergrond.
De basis is dus een witte lak (twee laagjes Sally Hansen - White Out) en daar overheen heb ik twee lagen Trick or Treat aangebracht.






Omdat het lakje oplicht onder UV-licht moest ik natuurlijk proberen dat vast te leggen. Met de tips die PiggieLuv op haar blog heeft staan ben ik aan de slag gegaan. Ik ben niet echt helemaal tevreden met het resultaat maar wil het toch wel delen. Ook de gele glittertjes lichten trouwens op.


Alle lakjes van Ms. Sparkle zijn cruelty free en vegan en te bestellen op deze site. Verder is ze te volgen via Facebook en Instagram.
De Halloween collectie bestaat uit 6 lakken en is vanaf 1 september te bestellen.

6 opmerkingen:

  1. Heel gaaf! De witte lak wordt ook echt prachtig van kleur door deze lak!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Dat vond ik ook, ik ben nooit zo dol op wit maar nu is hij wat zachter van kleur geworden.

      Verwijderen
  2. Krijg gewoon een lach op mijn gezicht bij het zien van dit lakje, hij is zo CUTE!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk. Vooral die pompoen glitter

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! De pompoenen maken het echt een Halloween-lakje.

      Verwijderen