zaterdag 23 augustus 2014

Ms. Sparkle - Treehouse of Horror

Ik ben weer terug van weggeweest! Nadat ik twee keer dezelfde nagel had gebroken (uitgerekend nadat ik ze had teruggevijld) en twee keer een velletje had losgetrokken zijn mijn nagels en vingers weer genoeg hersteld om te kunnen lakken.

Simone van Ms. Sparkle vroeg me of ik twee lakjes uit haar Halloween collectie wilde reviewen en daar hoefde ik niet lang over na te denken!

Ms Sparkle is een Nederlands indie-merk. Haar lakjes zijn cruelty free en vegan.

Het eerste lakje is Treehouse of Horror. Een grijze lak met kleine rode glittertjes en paarse kattenkopjes!
De rode glittertjes geven de lak echt iets speciaals, bijna iets engs.



Ik heb 4 heel dunne laagjes aangebracht en de kattenglitters aan het begin van mijn nagel geplaatst. De lak vloeit echt heel fijn over de nagels en was ook lekker snel droog.
Ik heb wel een top coat aangebracht zodat ik de glitters niet zou voelen.






De Halloween collectie van Ms. Sparkle komt op 1 september uit.
Klik hier voor de link naar haar Etsy shop. Je kunt haar ook volgen op Facebook en Instagram.

8 opmerkingen:

  1. Wat een bijzonder nagellakje! En je nagels zien er weer mooi uit hoor! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is best leuk hè? En dankjewel! Ik vind ze eigenlijk nog net iets te kort.

      Verwijderen
  2. Van het flesje zelf zou ik nog niet echt overtuigd raken, maar op de nagels: wauw! Heel bijzonder en gaaf! En die kattenkopjes, te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi kleurtje en de kitty glitter is ook erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had 'm zelf niet zo snel gekozen. Maar bijzonder is ie zeker, nog nooit zoiets gezien! Toepasselijke naam ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet ook niet of ik 'm zelf zou hebben gekocht maar ben nu wel heel blij dat ik 'm heb.

      Verwijderen