zaterdag 12 april 2014

Sally Hansen - Shore-ly!



Toen ik op Instagram een foto plaatste van mijn enorme bestelling bij Fragrance Direct kreeg ik de vraag of ik Shore-ly! van Sally Hansen wilde swatchen. Ik was er zelf ook enorm benieuwd naar en had eigenlijk geen flauw idee waar te beginnen met swatchen heb ik deze meteen opgedaan.

Ik ben aangenaam verrast! Ik had wel 3 (vrij dunne) laagjes nodig voor volledige dekking maar het is een prachtige nude!



Dit leek me ook de ideale basis voor wat kleurrijke water decals die ik besteld had bij de Born Pretty Store. Ik was echt enorm aan het klungelen met de decals. Ze gingen zo dubbel zitten dat ik er een aantal weg heb kunnen gooien en bij het aanbrengen van de top coat leken ze wel weg te smelten. Ik heb ze wel een uitgeveegd met een top coat maar dit had ik nog nooit meegemaakt.
Ik plaats toch een foto omdat de decal op mijn wijsvinger wel goed gelukt was.



4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dankjewel! Dit is ook één van de weinige nude lakjes die wel bij mijn huidskleur past.

      Verwijderen
  2. Jeee wat een avontuur met je decals. En wat balen! Heb ik ook nog nooit meegemaakt, wat jammer zeg! Toch vind ik het resultaat wel erg mooi. Mooi op zo'n nude lakje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien dat de decals nog niet helemaal droog waren toen ik de top coat aanbracht, anders weet ik ook echt niet wat er fout gegaan zou kunnen zijn.
      En dankjewel! :)

      Verwijderen