dinsdag 1 april 2014

Shoplog april

De shoplog van maart is weer compleet. Hierin ga ik de aankopen van deze maand bijhouden.

1 april

Vandaag heb ik zowel bij Hema als bij Claire's een lakje voor €1,- kunnen scoren. En ik heb mijn eerste Skinfood lakje binnen die ik voor ongeveer €2,60 op eBay had besteld.


En ook weer een bestelling van de BPS binnengekregen. Velletje water decals, katten-stud en kruis-studs. Die laatste had ik helemaal niet besteld, ik had strikjes besteld dus ik heb contact opgenomen met ze.


2 april

De webshop van Hypnotic Polish ging maandag online en om dit te vieren hadden ze 20% korting op alles. Ik wilde sowieso al bij deze Nederlandse webshop bestellen dus de korting was mooi meegenomen. Maandag besteld en vandaag binnengekregen. En superleuk verpakt! Er zat ook nog een handgeschreven briefje en wat striping tape bij.



3 april

Ik had 2 potjes flocking/velvet powder op eBay besteld en 1 van de 2 is vandaag binnengekomen. Kosste ongeveer €1,15.

4 april

Vandaag heb ik het tweede potje flocking powder binnengekregen, kostte ongeveer net zoveel als die van gister. 
En ik had nog een lakje van Skinfood besteld (PK044 Berry Milk). Ik had alleen niet heel goed opgelet want ik had er 1 met verzendkosten besteld. Lakje zelf was ongeveer €2,56 en de verzendkosten waren €1,83. Volgende keer wat beter opletten want ze zijn goedkoper te krijgen.


In Duitland heb ik bij Douglas mijn eerste Flormar-lakje gevonden voor €1,-. De andere heb ik ook meegenomen en ook al een nieuw huisje voor gevonden.


Daarna ben ik nar DM gegaan waar ik een top coat en een pen voor de nagelriemen van P2 heb gekocht. Ook vond ik daar de Haute Future collectie van Catrice en ik heb iROSEdescent meegenomen.


Bij Kaufland heb ik besloten het nieuwe lakje sand-lakje van Misslyn mee te nemen die ik de vorige keer had laten staan. En omdat ik er toch was had ik er nog 1 gepakt. Mijn vriend was zo lief om af te rekenen.


Alsof dat niet genoeg was had ik ook mijn Frangrance Direct bestelling binnengekregen. Bijna 2 weken geleden hadden ze nog 10% extra korting op alle nagellak. Op Instagram had ik deze foto al geplaatst. Zodra ik wat meer tijd heb zal ik hier ook wat foto's van de buit neerzetten.

En het is gelukt! Zelfs mijn stash heb ik kunnen updaten. Voor alle namen van de lakjes verwijs ik ook daar naartoe want anders wordt het me echt teveel.












5 april

Vandaag heb ik eindelijk weer een keer nagelwielen van eBay (ongeveer €2,15 voor beide) binnengekregen die niet kapot zijn gegaan! Ook kreeg ik mijn panda decals ($0,88) van de BPS.



8 april

Op Instagram zag ik berichten voorbij komen dat ze bij Action Sally Hansen-lakjes hadden voor €0,99. Toen ik daar vandaag kwam waren de bakken redelijk leeg maar ik heb toch nog het een en ander meegenomen.



Toen ik thuiskwam stond er een pakje voor de deur met een klein lakje. Dit is Shooting Star Shake van Skinfood en kostte $4,45 op eBay.


9 april

Laatst had ik voor het eerst gebruik gemaakt van nail foils en omdat het me wel goed bevallen was, had ik er nog wat bijbesteld via eBay. Ze kostten zo'n €1,10 per rolletje.


16 april

Bij een recente bestelling van de Born Pretty Store had ik een code gekregen voor een gratis stamping plate. Het bleek om deze stamping plate te gaan. Tegen gratis zeg ik geen nee. ;)


Bij DA heb ik deze 2 lakjes van Rimmel gekocht met 50% korting.


17 april

PiggieLuv had een ontzettend leuke blogsale. Voor $20 (nog geen €15) verkocht ze een verrassingspakket met 4 indies en 4 buitenlandse mainstream merken inclusief verzenden. Ik had nog $22 op mijn Paypalaccount staan en heb meteen besteld.
Ze heeft me echt ontzettend verwend! $20 is al geen geld voor wat ze aanbood en ze heeft er nog een lakje extra bijgedaan ook. Daarnaast heeft ze er 2 stamplates, 1 potje gemende flocking powder, een nail art pen (had ik nog geen ervaring mee) en een wiel met allemaal leuke steentjes en figuurtjes bijgedaan.

Het pakket bestaat uit allemaal verschillende merken, kleuren en finishes. Ik kwam er zelfs achter dat Fairy's Night een glow in the dark lak is! Mijn eerste. :)




Ik ben ook nog even langs DA geweest en heb daar mijn eerste DA lakjes gescoord (met de 1 + 1 gratis actie).


19 april

Bij Action kwam ik dit lakje van Maybelline tegen voor €1,79. Jammer genoeg was dit de enige variant van deze serie die ze hadden.


20 april

Vandaag hadden we mijn ouders en zusje met vriend uitgenodigd om te gourmetten en als bedankje kreeg ik deze glitterlakjes en striper.


Een tijdje terug had ik mijn moeder wat lakjes meegegeven met de vraag of ze aan de hand daarvan onderzetters kon mozaïeken. Vandaag kreeg ik ze! Ik vind ze erg leuk geworden.




22 april

Bij Action vond ik nog 2 Sally Hansen lakjes die ik nog niet had. Voor €0,99 heb ik ze uiteraard meegenomen.


23 april

Vandaag heb ik misschien wel de beste nailmail ooit gekregen! 
Een beetje ingewikkeld verhaal maar ik zal proberen het kort te houden. Via Instragram hadden @polish_alcoholic en @gimme_all_the_polish een pakket nagellak naar elkaar verstuurd. @gimme_all_the_polish had al eens lakjes naar mij gestuurd (vanuit Amerika) en ik daarna ook weer terug naar haar. Nu wilde ze me weer wat sturen en had dat samen met het pakket van @polish_alcoholic gedaan om verzendkosten te besparen. @polish_alcoholic heeft aan het pakket ook wat lakjes toegevoegd. (Is het nog te volgen?)

Van @polish_alcoholic deze prachtige lakken gekregen. Pink, what else? is een custom made lakje waar ik helemaal niks van wist! Ze kent me zo te zien goed want ik ben er helemaal verliefd op. 
John Doe is verkeerd gelabeld, Lumos Duo is de juiste naam.
Ik vind het ook zo leuk hoe ze haar lakjes verpakt!



En dan de spulletjes vanuit Amerika, inclusief birthday cake M&M's en drie textured lakjes. Ook hier ben ik enorm blij mee.



Dit lakje van Kruidvat zat me al langer aan te kijken en voor €0,50 heb ik 'm toch maar meegenomen. Geen idee wat ik er mee moet.


Door het geweldige pakket vergat ik bijna de gewone post te openen en daarbij zaten deze strikjes die ik op ebay had gekocht voor $1,61.



29 april

De actie van Kruidvat waar ik alweer zo lang op aan het wachten was! 1 + 1 gratis. Deze 10 lakken kostten bij elkaar net iets meer dan een tientje.



30 april

Gisteren was ik helemaal vergeten lenzenvloeistof te kopen bij Kruidvat door al die lakjes. Vandaag terug en daar hadden ze ineens de Haute Future Collectie van Catrice bij de kassa staan. In Duitsland had ik er al 1 van gekocht en nu heb ik ze op 1 na allemaal. Ik ben alleen vergeten de flakies te pakken omdat daar iets overheen lag. Nog maar een keer terug dus. ;)


2 opmerkingen:

  1. Die flakies van de Catrice Haute Couture LE is exact hetzelfde als Glitterazzi. Ik baal er een beetje van :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad jammer! Ik vind dat ze te vaak lakjes uitbrengen die heel veel op elkaar lijken.
      Gelukkig heb ik Glitterazzi niet gekocht.

      Verwijderen