zaterdag 6 september 2014

P2 - Happy

Happy is een nieuwe kleur textuurlak van het Duitse merk P2. Ik ben erachter gekomen dat ik twee kleuren gemist heb die uit het assortiment zijn dus als ik  nu iets nieuws zie koop ik het meteen.

Happy is samen met Lucky in het assortiment erbij gekomen. Dreamy is er (helaas al heel snel) uitgegaan. Welke kleur er nog meer is uitgegaan weet ik zo niet.
Happy is een groenige lak met zilveren glitters. Lucky is daar de lichtblauwe versie van.

Na 1 laagje was de lak al bijna dekkend maar ik heb toch nog een tweede laag aangebracht.
Ik had ontzettend veel moeite met het vastleggen van de kleur. Hij lijkt op de foto's wat blauwig, zeker bij de macro, maar hij is toch echt meer groen.

Schaduw

Zon

Lightbox


11 opmerkingen:

  1. Sandra Valkenburg7 september 2014 om 00:07

    Heel mooi lakje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n bijzondere finish. Was zeker moeilijk om eraf te krijgen? Ik heb altijd zoveel moeite met glitter nagellak....

    Ps. Je kan momenteel een groot pakket op mijn site winnen. Care to join?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb ik nooit zoveel problemen mee. Een een wattenschijfje met nagellakremover op je nagel leggen en daar wat aluminiumfolie omheen wikkelen en een paar minuten wachten.

      Verwijderen
  3. Ja, P2 weet hoe je een textuurlak moet maken... zucht, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weten ze zeker! Ik heb er nog niet 1 gehad die tegenviel.

      Verwijderen
  4. Grappig kleurtje wel, maar denk wel gevaarlijk bij bleke huidskleurtjes? Of valt het mee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat dat wel meevalt. Hij neigt een beetje naar turquoise.

      Verwijderen
  5. Gaaf lakje! Bij mij slijten de P2 textuurlakjes alleen heel snel :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dat is wel jammer! Ik haal mijn lak er meestal dezelfde dag er weer vanaf dus over de houdbaarheid kan ik nooit echt iets zinnigs zeggen.

      Verwijderen