zondag 21 september 2014

P2 - Go Dangerous!

Een tijdje terug liet ik al Crazy Natural! zien uit de Lost In Glitter lijn van P2, nu is het tijd voor het donkere broertje van die lak.

Go Dangerous! is een zwarte basis met verschillende kleuren glittertjes. Normaal hou ik wel van zwarte lakken maar ik denk dat deze combinatie me niet echt lag. Ik vond 'm een beetje teleurstellen.
Ik heb drie laagjes aangebracht maar 2 was denk ik ook wel genoeg geweest. Vervolgens heb ik er 1 laag top coat overheen gelakt maar een tweede laag was ook niet verkeerd geweest omdat hij de top coat opslokte.



Met een matte top coat erover vond ik 'm al wat leuker maar nog steeds niet geweldig.



4 opmerkingen:

  1. Met matte top coat is hij heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Glitters en een matte top coat gaan eigenlijk altijd wel goed samen.

      Verwijderen
  2. Ik vind hem in de swatch erg leuk, maar in de macro niet zo...
    Die gouden glitters vind ik er niet zo bij passen, denk dat hij een stuk leuker was geweest zonder die glitters.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk ook dat de combinatie van kleuren niet helemaal geslaagd is.

      Verwijderen