woensdag 3 september 2014

Born Pretty Store - ronde witte glitter

Ik ben dol op dotticres maar ik kan echt niet met dotting tools overweg. Mijn stippen zijn dan niet precies (of helemaal niet) even groot en daar erger ik me kapot aan. Ideaal zijn daarom deze glitters (<- aanklikbaar) van de Born Pretty Store, item #2370.

Er zitten echt gigantisch veel glitters in het potje. Ze zijn niet allemaal te gebruiken omdat sommige niet helemaal rond zijn omdat er een extra stukje uit geperforeerd is. Maar dan nog zijn er meer dan genoeg over om 1000 mani's mee te maken.
Sommige glitters zaten wel in stapeltjes op elkaar geplakt en ze zijn wel los te krijgen maar het is daarna lastig te zien of het er 1 of twee zijn. Op de nagel is dat dan wel weer te zien en toen is het me ook wel gelukt de extra glitter er af te krijgen.

Ik had mijn nagels eerste gelakt met 3 lagen Sinful Colors - Cross My Heart. Ik zag qua dekking niet veel verschil tussen 2 en 3 lagen, beide waren niet helemaal dekkend. De lak lakt wel superfijn. Dat hij niet helemaal dekkend was maakte nu ook niet heel veel uit omdat je er door de glitters niet meer zoveel van zag.

Met behulp van wat top coat en een dotting tool heb ik de glitters aangebracht. Niet allemaal perfect geplaatst maar wel allemaal even groot en rond.



Gebruik de code YRRX31 om 10% korting te krijgen op je bestelling bij de Born Pretty Store.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten