donderdag 7 augustus 2014

Scofflaw Nail Varnish - Your Cat Ain't Cute

Toen ik de naam van deze lak zag en het label wilde ik 'm meteen hebben. Gelukkig is het ook wel een beetje 'mijn' kleur. :)

Your Cat Ain't Cute van Scofflaw is een koraalkleurig lakje met roze, gouden en zwarte glitters. Een erg leuke combinatie!
Ik had eigenlijk verwacht dat de lak niet zo dekkend zou zijn maar hij was toch al dekkend in 2 lagen. De lak is wel wat aan de dikke kant.



En nog een foto van het label omdat ik die ook zo leuk vind.


6 opmerkingen:

  1. Whaha die naam!! Snap dat je 'm wilde hebben. Vooral ook om gewoon het tegendeel te bewijzen :-D
    Vind het een bijzonder lakje met die donkere glitter, gewaagde combi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, precies! Mijn katten zijn het er absoluut niet mee eens. ;)
      Die zwarte glitter geeft 'm inderdaad een beetje een donkere look.

      Verwijderen
  2. Leuk! En de meeste katten zijn echt wel cute uiteraard ;)

    BeantwoordenVerwijderen