donderdag 28 augustus 2014

Misslyn - 73 Oriental Emerald

Een tijdje terug ontdekte ik dit prachtige groene textured lakje van Misslyn. Ik hou normaal helemaal niet van deze kleur groen maar met dit lakje heeft iets speciaals.
Naast de zandstructuurdeeltjes zitten er ook kleine zilveren hexagon en wat grotere vierkante glitters in. Ik heb twee laagjes opgedaan en daarmee was hij nog niet helemaal dekkend maar ik vond het niet storend.

Misslyn is trouwens in Duitsland verkrijgbaar, ik heb ze wel eens bij Müller en Kaufhof gezien (en gekocht). De 'velvet diamond' lakjes (=textured) kosten €6 en de gewone lakjes zijn €5.



Met mijn telefoon kan ik redelijk scherpe macro-foto's maken maar sommige kleuren kan hij helemaal niet vastleggen, Oriental Emerald is daar 1 van. De lak is toch echt grasgroen maar mijn telefoon ziet dus dit...


8 opmerkingen: