maandag 11 augustus 2014

Cirque - Cerrillos

Cerrillos is mijn eerste lakje van Cirque Nail Lacquer. Ze hebben een hoop mooie lakjes maar zijn vrij prijzig. Maar deze kleur vond ik zo mooi dat ik 'm heel graag wilde hebben. Volgensm ij was ik niet de enige die daar zo over dacht want hij was steeds uitverkocht. Toen Mei Mei's Signatures weer een restock had heb ik meteen mijn slag geslagen.

Deze mooie turquoise lak heeft een subtiel holo-effect.
Ik had 3 laagjes nodig voor volledige dekking.

Schaduw

Lightbox

Zon

Ik baal wel enorm van de bubbels die ik eigenlijk meestal krijg als ik een holografische lak op doe. Ik denk dat het komt door mijn aqua base coat terwijl die er juist is voor holo's...

8 opmerkingen:

  1. deze is idd erg mooi. Ik wou hem ook maar zoals je al zegt was hij steeds uitverkocht dus ben ik maar voor de paarse gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      De paarse is ook erg mooi!Ik heb eerst ook getwijfeld of ik voor een andere kleur zou gaan.

      Verwijderen
  2. Fantastische kleur!

    Ps.: de bubbeltjes zijn niet zichtbaar in je foto's tenzij je een vergrootglas pakt. No worries! Ennn... ik ben jaloers op jouw clean-up's. Perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Na roze is dit denk ik toch wel mijn favoriete kleur.

      De bubbeltjes waren in het echt ook niet echt continu zichtbaar maar ik er erger me er wel rot aan.
      Ik ben echt heel lang bezig met m'n clean-up, haha. Vaak schiet ik ook nog uit waardoor ik teveel lak weghaal. Ik gebruik trouwens de ELF-kwastjes voor m'n clean-up.

      Verwijderen
  3. Wauw tof kleurtje! En ik blijf jaloers op je nagels ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En je hoeft niet jaloers te zijn hoor, ik heb er 1 tot twee keer toe afgebroken.

      Verwijderen