zondag 31 augustus 2014

Born Pretty Store - Cat Water Decals

Ik mocht van de Born Pretty Store weer wat dingen uitzoeken om te reviewen. Het was me deze keer niet helemaal duidelijk waar ik uit mocht kiezen en aangezien hun Engels niet echt geweldig is heb ik uiteindelijk zelf maar iets gekozen. Nu bleek dat ik toch het 'verkeerde' had gekozen en kreeg ik toch een link waar ik uit kon kiezen.

Mijn oog viel meteen op deze decals (item #16036), het zijn namelijk hele schattige katjes!
Als basis heb ik twee laagjes Rimmel - Bare Necessities aangebracht. Deze nude lak lakt echt heel erg fijn!
Op mijn ring- en middelvinger heb ik de decals aangebracht en over mijn pink en wijsvinger heb ik nog een laagje China Glaze - Fairy Dust gelakt. Dat laatste was ik eigenlijk niet van plan maar ik was bang dat het met decals op alle vingers te druk zou worden en zonder Fairy Dust weer te saai. Ik vind het resultaat wel leuk. :)






Met de code YRRX31 kun je 10% korting op je bestelling bij de Born Pretty Store krijgen.


7 opmerkingen: