zaterdag 7 juni 2014

The Neverending Pile - Skittles


De kans is groot dat dit de laatste opdracht is die ik doe van deze challenge. Ik loop gigantisch achter (mede dankzij een gebroken nagel) en ik hou geen tijd over voor gewone swatches.

Skittles keek is wel heel erg naar uit! Ik heb ervoor gekozen om zwart, zilver en roze te gebruiken. Ik had allemaal dingen bedacht en uitgetekend maar het wilde totaal niet lukken. Na de vijfde mislukte poging op mijn middelvinger heb ik die maar gewoon in 1 kleur gelakt. De pink wilde ook al niet lukken en met mijn ringvinger was ik eigenlijk veel meer van plan.

Op mijn pink zitten twee laagjes Catrice - Holo Manolo.
Mijn ringvinger had ik eerst gelakt met twee laagjes Catrice - Meet Nudy. Daarna heb ik met een 'fan brush' een gradient gemaat met Meet Nudy, Rimmel - Ring A Ring O'Roses en OPI - Elephantastich Pink. Ik had eerst geprobeerd een gradient te maken met een sponsje maar dat lukte me echt niet. De fan brush had ik per ongeluk ook een keer ondersteboven op mijn nagel gezet en dat is ook wel te zien maar het kon me niet zoveel meer schelen.
Mijn middelvinger heb ik gelakt met 2 laagjes Emily De Molly - Where Boys Fear To Thead. Echt een hele mooie holo die ik nog een keer ga dragen als de zon echt goed schijnt.
Mijn wijsvinger is eigenlijk de enige vinger die in 1 keer gelukt was. Basis zijn twee lagen OPI - Elephantastic Pink. Toen dat droog was heb ik striping tape aangebracht en er overheen gelakt met Color Club - Bewitching en ook het tape meteen weer verwijderd. Daarna heb ik stukjes van een velletje bladzilver afgetrokken met 2 bokkenpootjes en die er bovenop gelegd.

Ik heb toch nog 5 untrieds voor deze challenge gebruikt.



6 opmerkingen: