woensdag 11 juni 2014

Cupcake Polish - Dallas

Een tijdje geleden vroeg Yv van Mijn Kleine Geheimpjes of ik Dallas van Cupcake Polish al eens geswatched had. Dat had ik nog niet gedaan en ik heb op een zonnige dag gewacht om 'm goed tot z'n recht te laten komen.

Dallas wordt omschreven als een koraal rode lak en daar hou ik het dan ook maar op.
Ik had drie laagjes nodig voor volledige dekking en die waren erg snel droog.

De eerste drie foto's zijn buiten in de zon genomen. Alle foto's zijn zonder top coat.




Deze foto heb ik in mijn lightbox gemaakt.


De laatste foto is in de schaduw gemaakt. Geen holo-effect maar nog steeds een mooie kleur.


Ik heb deze lak besteld bij Mei Mei's Signatures.

8 opmerkingen:

  1. Roze en holografisch. Wauw. Ik ken dit merk helemaal niet! Waar kun je het kopen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik heb deze besteld bij Mei Mei's Signatured, heb ook een link in het artikel gezet nu.

      Verwijderen
  2. Echt een prachtige kleur. Ik ben zo gek op holo's en dit merk kende ik nog niet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Imke! Ik draag ook het liefst holo's als de zon schijnt. Cupcake Polish heeft een hoop mooie holo lakjes. :)

      Verwijderen
  3. Oh! Ik had echt niet verwacht dat het een holo was, hahaha!
    Vind 'm in de schaduw het mooist, ik ben niet zo heel erg van linieare holo's, omdat het vaak de basiskleur weghaalt. En juist de basiskleur vind ik prachtig van deze lak :D. Staat je ook erg mooi!

    Kende het merk ook niet, ga eens bij Mei Mei snuffelen, want vind de naam van het merk echt té cute!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Hij is behoorlijk holo ;) Ik ben redelijk verslaafd aan lineaire holos maar ik snap heel goed wat je bedoelt.

      Veel snuffelplezier. ;)

      Verwijderen