dinsdag 3 juni 2014

Born Pretty Store - Horse Decals

Het tweede item dat ik van de Born Pretty Store had gekozen om te reviewen zijn deze (klik) water decals, pattern BLE1919. Ik ben dol op water decals omdat je ontzettend gemakkelijk iets extra's aan je mani toe kan voegen. En ik hou van paarden dus deze decals zijn perfect voor mij.

Als basis heb ik Ozotic - 604 gebruikt. Dit heb ik volledig laten drogen en daarna heb ik de water decals volgens de instructies op de achterzijde van de verpakking aangebracht.
Ik was wel zo slim om ze ondersteboven aan te brengen... Ik kon ze daardoor lastig op de foto krijgen omdat ik mijn hand ondersteboven moest houden. Gewone foto's omdraaien lukte niet echt heel goed.



De Born Pretty Store heeft nog veel meer leuke decals zoals deze bloemen decals, ook de decals kan ik aanraden en ze plaatsen regelmatig nieuwe items online.

Met de code YRRX31 krijg je 10% korting op je bestelling.


2 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Ik hou van decals, altijd een snelle en makkelijke manier om je mani iets extra's te geven.

    Ik heb nog een hele lading liggen, maar heb ze de laatste tijd niet meer gebruikt.
    Toch maar weer eens doen.

    Vind je undie ook heel gaaf trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!

      Ik heb ook een hele stapel liggen die ik nauwelijks gebruik, nu moest ik wel haha.
      Ik kijk uit naar jouw creacties. ;)

      Verwijderen