woensdag 30 april 2014

The Neverending Pile - Had To Have It


'Had To Have It, Still Haven't Worn It', geldt dat niet voor alle untrieds? Haha.
Ik heb gekozen voor dit geweldig mooie roze lakje van OPI, Hey Baby. Het verbaasde hoe snel deze lak droogde. Ik heb twee laagjes aangebracht voor volledige dekking.
Op mijn ringvinger heb ik een lakje uit dezelfde collectie over Hey Baby aangebracht. De top coat met zilveren (vierkante!) glitter heet In True Stefani Fashion.

Ik had eigenlijk niet gedacht dat de roze lak zó mooi zou zijn. Veel meer aanwezig dan ik dacht dat hij zou zijn.
De eerste foto heb ik in mijn lightbox genomen, de tweede buiten in de zon, de laatste buiten in de schaduw.




En nog een macro. De top coat is eigenlijk niet zo bijzonder maar de vierkante glitters maken 'm wel leuk.



6 opmerkingen:

  1. lekkere knalkleur, zoiets draag ik graag in de zomer. Je foto's zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Cindy! :) Ik ga deze in de zomer ook zeker nog een keer dragen.

      Verwijderen
  2. Wat een gaaf roze kleurtje zeg! Leuk, zo'n glitter accent nagel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft een mooi lakje! Ik heb 'm zelf ook, maar draag 'm nauwelijks. Maar als ik 'm zo zie.. Dan moet ik m vaker gaan dragen ;)

    Ik vind die macro foto erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen