vrijdag 21 maart 2014

Etos - Sugar lakjes



Toen ik latst bij Etos de nieuwe collectie zag liggen vond ik waar ik al op hoopte. Sand lakjes! Etos noemt ze zelf sugar-lakjes en ze hebben zelfs een naam! Niet heel origineel maar het is ten minste iets. Het groene lakje heet Green Sugar en het roze lakje Pink Sugar.

Van beide lakjes bracht ik 2 laagjes aan en dit zorgde voor volledige dekking. Helaas houdt het goede nieuws daar een heel eind op. Het textured effect is niet heel sterk, van mij hadden er meer korreltjes in mogen zitten. En ook de droogtijd was niet echt geweldig, uren later kon ik er nog met mijn nagel in duwen.



7 opmerkingen:

  1. heey ik wist niet dat etos ook sandstyle lakken had..wel leuke kleurtjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kleurtjes zijn inderdaad heel leuk! Ik geloof dat ze er 5 in totaal hadden.

      Verwijderen
  2. Leuk dat Etos ook mee gaat met deze trend. Mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful swatches
    love you blog so much!!
    Would you follow mine
    davidoffnails.blogspot.com.au

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh ik wist niet dat Etos textuur nagellakjes had! Straks meteen even kijken! Mooie swatches!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ben benieuwd of je er één (of misschien wel meerdere) hebt gekocht.

      Verwijderen