donderdag 13 februari 2014

China Glaze - Sand Dolla Make You Holla



Het volgende lakje uit de Sea Goddess-collectie van China Glaze is Sand Dolla Make You Holla.

In het echt is heeft hij een heel lichtroze basis, op de foto's lijkt het gewoon wit.
Deze lakte niet extreem fijn en hij wasook redelijk sheer. Ik heb drie lagen lak opgedaan en bij mijn wijsvinger zie je de tip er nog doorheen.
Ik was ook een beetje onhandig en stootte mijn middelvinger ergens tegenaan voordat de lak droog was. Het resultaat daarvan is wel terug te zien in de foto's.

Sand Dolla Make You Holla doet me een beetje denken aan een textured versie van It's A Trap-Eze. Een lichte basis met allemaal vrolijke kleurtjes glitters er doorheen.



Ook al is het textured effect niet heel aanwezig bij deze lak, hier toch een foto van de lak met top coat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten