zondag 1 december 2013

#xmasnorules Day 2: Snow


Voor dag 2 had ik eigenlijk iets anders in gedachten maar dat wilde niet echt lukken. Toen bedacht ik me ineens dat ik een foto van een mani van @rebeccawater tegen was gekomen en ik die graag een keer na wilde maken. Het is dus een sneeuwpop geworden.




Als basis heb ik twee lagen 809 van Hema opgedaan.
De hoed, das en neus heb ik met een dus nail art kwastje gemaakt. Was een hoop gepriegel en de lijnen zijn niet echt mooi recht geworden maar van een afstandje was dat niet te zien. (Op de foto's des te beter...)
De ogen, mond en knopen heb ik gemaakt met een dotting tool.

De eerste foto is zonder top coat, de twee erna zijn met top coat.




11 opmerkingen:

  1. Ah deze vind ik zó leuk gemaakt! Echt heel mooi gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat origineel!! Echt heel erg leuk bedacht & uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Judith! Ik vond het ook een leuk idee en was blij dat het ook redelijk gelukt was haha.

      Verwijderen
  3. Hahaha wat super dat die sneeuwman op al je nagels doorloopt! Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het was eigenlijk de bedoeling on een klein sneeuwpopje op 1 nagel te maken maar dat ging fout en eigenlijk vind ik dit ook veel leuker.

      Verwijderen
  4. Ik vind dit zo'n leuk idee, hopelijk gaat het hier nog wat sneeuwen, dan ga ik deze zeker op mijn eigen nagels proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het is inderdaad leuker om dit om je nagels te hebben als het ook echt sneeuwt.

      Verwijderen