vrijdag 27 december 2013

Lush Lacquer - Hip 2B Square




Het volgende lakje van mijn bestelling bij Mei Mei's Signature is Hip 2B Square van Lush Lacquer. Een zachtroze lakje met witte, zwarte en neonroze glitters.

Omdat ik tijdens het swatchen op een nagelwiel zag dat hij niet heel erg dekkend was heb ik besloten deze lak over Little Princess van P2 te lakken. Van die laatste heb ik eerst 2 laagjes aangebracht.
De roze basis van Hip 2B Square wijkt redelijk veel af van Little Princess maar 1 laagje was dekkend genoeg om dat verschil te verbergen. De grote roze hexagon glitters waren wel wat moeilijk te pakken te krijgen maar het is het vissen ernaar wel waard!

De bovenste twee foto's heb ik met mijn camera gemaakt, de onderste met mijn telefoon. Ik denk dat de werkelijke kleur er net tussenin zit.





8 opmerkingen: