donderdag 26 december 2013

Black Cat Lacquer - Teen Angst




Omdat ik van katten en nagellak hou kon ik het niet laten een lakje van Black Cat Lacquer mee te bestellen bij Mei Mei's Signature. En gelukkig is niet alleen het label erg mooi.

Ik moest erg lang denken over welke kleur ik deze glitterlak wilde lakken. Uiteindelijk twijfelde ik tussen P2 - Little Princess en Max - Deep Sea, een roze en een mintgroen lakje. Omdat ik niet kon kiezen heb ik ze maar allebei gekozen. Van beide lakjes heb ik 2 lagen opgedaan. Daaroverheen zit 1 laag Teen Angst van Black Cat Lacquer.
Ik hoefde totaal geen moeite te doen om glitters aan mijn kwastjes te krijgen. Sterker nog: ik had er steeds veel te veel aan hangen. Ik weet ook niet goed hoe ik alle glitters moet gaan omschrijven. Zoveel kleuren, zoveel vormen. Geweldig!
Als laatste heb ik er nog een laag top coat van Glisten & Glow - HK Girl overheen gedaan. Tot nu toe ben ik er erg tevreden over.





4 opmerkingen:

  1. Oh jij bent slecht voor mn pinpas! Wat een prachtige lak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf!! Ik heb zoiets echt nog nooit gezien, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je leuke reactie, Judith! Ik vind 'm ook erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen