zondag 1 september 2013

Skittle nail art: paars



Omdat ik het de vorige keer leuk vond om te doen en het resultaat ook wel aardig was, had i besloten weer een skittle nail art te doen. Een paarse deze keer.

Ik ben begonnen met mijn nagels te lakken met twee lagen Miss Lavender van Essence.
Daarna heb ik op mijn duim en middelvinger een glitter gradient gemaakt met Nicole by OPI - One Less Lonely Glitter. Gewoon met het kwastje van het lakje, beetje afvegen en van boven naar beneden deppen/lakken. Dit heb ik nog een keer herhaald voor dit resultaat.
Vervolgens heb ik met Manhattan - 67N en een zwart lakje een panterprint op mijn ringvinger gemaakt met een kleine dotting tool.
Op mijn wijsvinger heb ik met een sponsje en Essence - Miss Lavender en Manhattan - 67N een gradient proberen te maken. Ik vind 'm een beetje tegenvallen.
Toen moest ik nog iets voor mijn pink bedenken. Even een beetje gegoogeld (kon de onderlaag ondertussen mooi opdrogen). Na een hoop getwijfel heb ik met nagel met tape in vlakken verdeeld, 1 deel 'ingekleurd' met het glitterlakje, het andere deel met die van Manhattan. Tape verwijderd en nieuw tape aangebracht. Ik vind het niet geweldig...




Mijn ring- en middelvinger vind ik wel leuk geworden maar die andere twee zijn wat minder. In mijn hoofd pasten deze kleuren perfect bij elkaar maar vooral bij mijn wijsvinger vind ik het tegenvallen. Ik heb ook geen kleur die er tussenin zit om de gradient wat vloeiender te maken.

7 opmerkingen: