zondag 1 september 2013

Shoplog september

Mijn shoplog van augustus is af dus alvast een nieuwe post voor deze maand. Ik heb wat leuke dingetjes besteld en hoop die snel te kunnen showen.

3 september

Op 24 augustus had ik bij Messy Mension twee stamping plates besteld en vandaag heb ik ze binnen gekregen! Leuk verpakt in een cadeau-envelopje en op de gewone enveloppe zat ook nog eens een schattige postzegel.
Ik was in totaal nog geen 13 euro kwijt voor deze plates inclusief verzenden. De afbeeldingen zijn ook nog eens veeeeel groter dan die van andere merken en daar ben ik erg blij mee.


Even een close upje van beide plates. 

Dit is de eerste met een voorbeeld van wat je ermee kunt doen.


En hier is nummer twee, ook met voorbeeld.


4 september

Vandaag heb ik het lakje opgehaald dat mijn zusje voor me mee had genomen uit Duitsland. Een lakje met zilveren glitters van P2. Deze ging uit het assortiment en ineens wilde ik 'm toch hebben.

P2 - Let's Dance!

En weer een nagelwieltje binnen (van eBay), deze keer met maar 1 afgebroken nagel. Ik lijm 'm er wel weer aan en vind het verder wel goed.


5 september

Bij de Born Pretty Store had ik wat water decals besteld die vandaag zijn binnengekomen. Een aantal dagen na mijn bestelling had ik er nog wat besteld dus die zullen binnenkort ook wel binnenkomen. Ik heb ze nog nooit gebruikt en ben benieuwd of het me gaat lukken.


7 september

Vandaag zijn we weer eens een keer naar Duitsland gegaan en deze keer ben ik bij twee filialen van DM geweest.

Bij het eerste filiaal heb ik Cuticle Cream meegenomen omdat ik altijd vergeet mijn handen/nagelriemen in te smeren voordat ik de deur uit ga. Het was de bedoeling om deze in mijn tas te houden zodat ik 'm buitenshuis kan gebruiken. Nu ligt-ie dus alsnog binnen en de kans is groot dat hij ook niet in mijn tas terecht gaat komen.
Hij ruikt niet te sterkt naar abrikoos maar het had van mij toch wel wat minder gemogen, ik kan heel slecht tegen zulke geurtjes. Verder smeert hij wel fijn en trekt-ie snel in.


Bij de tweede DM was ik (net als bij de eerste eigenlijk) op zoek naar de Maybelline Polka Dot serie, waar ik altijd naast grijp. Die hadden ze weer niet. Maar ik zag wel een 'Vintage Leather'-serie staan. Niet alle kleuren waren op voorraad en ik dacht eigenlijk dat het een sand-lakje zou zijn. Ik had een rode meegenomen en het blijkt een mat lakje met flakies te zijn. Meh.

Maybelline - Red Grained

Daarnaast zag ik nog het nieuwe glitterlakje van Essence: Not Punky Nor Funky. Ik kan geen nee zeggen tegen glitterlakjes. Deze lak bevat allerlei vormen en kleuren glitters, erg leuk.


10 september

Vandaag heb ik bij Kruidvat weer wat nagellakremover ingeslagen en uiteraard ook wat nagellak gekocht nu (bijna) alles 1 + 1 gratis is. (Ik baal wel een beetje dat ik het lakje van hierboven voor de normale prijs heb gekocht.)


Essence - Only Purple Matters
Gosh - Frosted Silver (Liquid Sand)
NYC - Party Time Blue
Verder heb ik op eBay ook weer een aantal nail art spulletjes besteld waaronder deze kwastjes die vandaag zijn binnengekomen. Deze zes kwastjes hebben me maar liefst €1,30 gekost.


17 september

Ik wilde bij Big Bazar gaan kijken voor de lakjes van Sally Hansen (2 voor €3) maar omdat ik toch al bang was dat er niet zoveel keus zou zijn had ik er niet zoveel haast mee. Tot ik de tip kreeg dat ze daar ook Essie-lakjes hadden voor €2,99! Dat was dus ineens rennen! Van Sally Hansen heb ik uiteindelijk ook twee lakjes meegenomen en van Essie heb ik alles gepakt wat ik nog niet had.


Essieeeeeeeeeeeeeeeee!!! Ik moest er zelfs een nieuw nagelwieltje voor pakken.
1: Miss Fancy Pants, 2: Don't Sweater It, 3: Reccesionista
4: Skirting The Issue, 5: She's Pampered

19 september

Waar moet ik beginnen? Bij het begin waarschijnlijk.

Bij Kruidvat heb ik twee lakjes meegenomen nu ze nog 1 + 1 gratis zijn. Ik heb niet zoveel groenige lakjes dus die moesten aangevuld worden.
Riot Grrr-een

I'm Not A Greenager
Daarna heb ik bij Hema nog een wit lakje gekocht omdat ik die niet meer had en hier wel goede dingen over lees.
809
Toen ik thuis kwam was het helemaal feest! Omdat ik pas laat thuis was en het al donker was heb ik tot de volgende dag proberen te wachten met uitpakken. Twee enveloppen met Indies lagen ongeduldig op me te wachten.

Als eerste de enveloppe van Polish Alcoholic. Roze duct tape?! Begon al goed, haha. De lakjes zaten superleuk en netjes verpakt. Zowel het vulmateriaal als de lintjes zijn leuk speelgoed voor de katten.
Ook zo fijn dat de eigenaresse gewoon Nederlands is. Geen hoge verzendkosten en supersnel in huis!


De swatches. Zo mooi.


Daarna was het pakje van Lacquerhead Polish aan de beurt. Ik had een bestelling geplaatst toen ze 35% korting had op alles, scheelde nogal wat.
Ook dit is allemaal super verpakt. En veel roze! Roze enveloppe, roze vulling en een lief strikje om elk lakje.


En dan natuurlijk nog de swatches van deze mooie lakjes.


20 september

Bij Action heb ik eindelijk Deep Sea van MAX kunnen vinden. Eerst wilde ik eigenlijk geen lakjes van Action hebben omdat ik dacht dat het niks was maar nadat ik de lakjes op verschillende blogs ben tegengekomen met redelijk goede reviews ben ik toch op jacht gegaan.


21 september

Nadat ik meerdere swatches was tegengekomen van China Glaze - Red-Y & Willing kon ik me niet meer inhouden. Ik had 'm besteld en vandaag is hij binnengekomen! Foto doet het lakje absoluut geen recht aan.
Deze lak had ik besteld bij een verkoper op eBay die nieuw is voor mij: NailsOneDepot. Inmiddels heb ik er alweer een lakje besteld omdat ik zo tevreden ben over die shop.


24 september

Op eBay heb ik deze grote stamper besteld voor nog geen 2 euro. Ik weet alleen nog niet of ik er wel goed mee overweg kan. Het lukt me niet om elke keer de image op de stamper te krijgen.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten