donderdag 19 september 2013

Polish Alcoholic - Azalea



Wat was ik gisteren blij toen mijn bestelling van Polish Alcoholic binnenkwam. Zo leuk verpakt en zulke mooie lakjes! Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd om mijn nagels te lakken i.v.m. verbouwing van de badkamer maar ik heb er toch tijd voor vrijgemaakt.

Azalea staat omschreven als een roze lak maar ik vind hem toch iets meer naar paars neigen. Er zitten kleine ronde en wat grotere vierkante glitters in. Erg leuk!

Ik heb twee ietwat dikkere lagen lak opgedaan en dit was volledig dekkend. Ik moet ook zeggen dat hij ontzettend fijn lakt! Dat had ik echt niet verwacht. Hij droogt ook vrij glad op dus er hoeft geen kilo top coat overheen. Droogtijd is ook super. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik er nog meer van moet zeggen. Foto's!






Mijn pink staat deze keer niet op de foto's omdat ik een velletje heb losgetrokken en dat is gaan ontsteken.
En toen ik de top coat aan het aanbrengen was op mijn ringvinger stootte ik er vrijwel meteen tegenaan en heb er daardoor nog een laag top coat overheen moeten doen. Vandaar dat die er niet helemaal geweldig uitziet. Ligt dus niet aan de lak maar aan mij.

6 opmerkingen: