dinsdag 3 september 2013

OPI - Thanks A Windmillion met stempels





Na mijn enorm mislukte poging heb ik er deze keer wat meer tijd voor genomen. Andere kleurtjes gepakt om mee te lakken en stempelen.

OPI - Thanks A Windmillion heb ik als basis gebruikt, een mooi grijs/groen kleurtje. Deze is dekkend in twee lagen en droogt lekker snel. Hier zit een top coat overheen.




Dit heb ik goed, heel goed! laten drogen. Daarna wat verschillende zwarte lakjes uitgeprobeerd om mee te stempelen en gek genoeg dekte dit lakje van Color Club beter dan de stempellak van Essence. Die eerste heb ik dus gebruikt. 
Omdat ik niet kon kiezen welk design ik wilde gebruiken, heb ik er meerdere uitgekozen. Achteraf gezien was het beter geweest om er ééntje uit te kiezen omdat ik dit toch wat druk vind.

Het begon buiten al wat te schemeren dus de foto's zijn niet echt geweldig. Ik had er ook nog geen top coat overheen gedaan. Misschien probeer ik morgen nog wat foto's te maken bij daglicht.




Ik vind de designs die op mijn wijsvinger en middelvinger zitten toch wel de leukste. Deze ga ik zeker vaker gebruiken.

Edit: Een foto met top coat van de volgende dag.




6 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke designs! Hij is inderdaad wel erg druk zo, maar die vogeltjes zijn wel heel cute!
    Welke plates heb je hiervoor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!
      Dit was een plate van Messy Mansion (MM14). Aan het eind van deze post kun je 'm helemaal zien: http://mijnnagellakjes.blogspot.nl/2013/09/essie-cute-as-button.html

      Verwijderen
  2. Vind het lakje echt heel mooi, heb 'm zelf ook! Mooie nail art, knap stempel werk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Lakje is inderdaad heel mooi en prettig. Ik ben echt totaal niet goed in stempelen maar deze waren nog redelijk gelukt, haha.

      Verwijderen
  3. Hehe, eindelijk heb ik gevonden hoe ik hier een reactie kan plaatsen haha. Ik like jouw posts trouw op Bloglovin (die fanatieke liker ben ik dus haha). Die stempelplaatjes zien er echt tof uit, eindelijk wat groter. Goed gelukt ook en Thanks A Windmillion vind ik echt een toffe kleur (maar ik heb 'm niet mehhh).

    x Marlies!
    (Mrls-T ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé, wat leuk! Ik had de intstellingen veranderd zodat iederen kan reageren (volgens mij).
      Ik ben zo blij dat ik deze stempelplaten ontdekt heb, echt een stuk fijner die grote afbeeldingen. En wie weet, misschien komt Thanks A Windmillion ook ooit nog in jouw bezit.

      Verwijderen