dinsdag 3 september 2013

OPI - Anti-Bleak met Nubar - Sparkle Me Up



Ik had eigenlijk helemaal geen inspiratie vandaag. Karolijntje had me gister al aangewezen uit welk kastje ik een lakje moest pakken.

Daar staan een paar lakjes van OPI in en die van P2. Ik heb maar gekozen voor OPI - Anti-Bleak.
Deze lakt echt geweldig en is bijna dekken in 1 laag. Ik heb er twee opgedaan. Foto's zijn zonder top coat, het lijkt alsof de lak heel slordig op mijn nagels zit maar dit is absoluut niet het geval.





Toen kwam het volgende dilemma: wat ga ik ermee doen? Want dit was te saai. Ik had eerst Confettis van L'Oreal gepakt maar dat stond niet. Toen maar Sparkle Me Up van Nubar gepakt. Daar heb ik twee laagjes van opgedaan en daar een top coat overheen gedaan.
Dit viel zooooo tegen dat ik het er meteen weer vanaf heb gehaald. Zelfs met top coat droogde het dof op. Bovendien kwamen mijn stamping plates van Messy Mansion binnen die ik dolgraag wil gaan gebruiken. (Even een linkje naar mijn shoplog.)



4 opmerkingen:

  1. Oh dit vind ik een van de mooiste lakjes van OPI die ik gezien heb! Wat een mooie kleur, helemaal perfect voor de winter!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze kleur is inderdaad ideaal voor de winter. Is denk ik ook een van de mooiste paarse lakjes die ik heb.

      Verwijderen
  2. Ik vind vooral Nubar Sparkle me up erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vind 'm ook wel leuk maar niet bij dit lakje van OPI.

      Verwijderen