vrijdag 6 september 2013

Nubar - Tulips to Kiss you with met stempels





Ik was al begonnen met het lakken van mijn nagels in herfstkleuren maar ik heb nu toch snel een heel zomers lakje gekozen. Een felroze met zilveren shimmer van Nubar: Tulips to Kiss you with. Beetje verwarrend van de naam lijkt erg op een roze van OPI, Kiss me on my Tulips. Maar dat maakt de kleur natuurlijk niet minder mooi.

Tulips to Kiss you with is dekkend in twee lagen en lakt echt heel erg fijn. Was elke lak maar zo. Dit is ook echt helemaal mijn kleur maar helaas erg lastig op de foto te krijgen. Ik heb dan ook 1000 foto's gemaakt (oké, dat is misschien een beetje overdreven) en geprobeerd een 'kleine' selectie te maken.
Foto's zijn met top coat.








En wederom kon ik het niet laten om een van mijn Messy Mansion stamping plates te gebruiken. Op mijn ringvinger heeft-ie helaas niet zo heel goed gepakt maar ik vond het toch wel schattig.



6 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf lakje, en heel erg mooi met de stamp erop! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik was eerst bang dat ik het lakje zou verpesten door erop te gaan stempelen maar dat viel gelukkig mee, ik vond het ook wel leuk geworden.

      Verwijderen
  2. Leuke stempel sowieso en het lakje is ook echt wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Die stempel is inderdaad erg cute en het lakje ga ik ook vaker dragen. Veel vaker.

      Verwijderen
  3. mooi lakje! ik heb nog niets van dit merk. en je hebt ook perfect gelakt ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! De lak lakte ook zo fijn dat het best makkelijk was 'binnen de lijntjes' te blijven. De Black Polka Dot en White Polka Dot van Nubar kan ik ook van harte aanraden.

      Verwijderen