donderdag 5 september 2013

Nail art: vogeltjes



Na mijn mislukte poging met de katjes moest ik wat anders bedenken voor de maandelijkse expo. Geen katjes meer in ieder geval. Maar wel iets waar katjes heel blij van worden: vogeltjes.
Ik heb geprobeerd deze nail art te combineren met deze nail art.

Ik heb eerst mijn nagels gelakt met twee lagen P2 - Heavenly Girl en daar met OPI - Suzi Loves Cowboys en mijn lange nail art kwastje was takken op getekend.


Daarna heb ik de vogeltjes met een dotting tool (zowel de kleine als de puntige) gemaakt. Ik heb ze pootjes, een snaveltje, een vleugel en een oog gegeven. Ook allemaal met de dotting tools.
Vervolgens heb ik (ook met dotting tool) geprobeerd wat hartjes toe te voegen maar die zijn niet echt mooi van vorm geworden.

Natuurlijk smeerde ik alles met de top coat uit terwijl ik het zonder top coat best een tijd had laten drogen en een flink dikke laag had aangebracht. Daardoor heb ik voor het eerst in mijn leven deze foto geprobeerd te bewerken. Alleen deze foto. De rest is me een beetje te veel werk.


Deze foto's zijn dus gewoon weer onbewerkt.





10 opmerkingen:

  1. Ooh wat mooi gedaan!
    Heel erg leuk, vind hem super gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij toch een talent (en geduld)!
    Heel erg knap en heel erg goed gelukt.

    Ik heb trouwens eindelijk ook dottingtools besteld haha. Is zo'n kwastje ook heel handig? Dan gaat die ook op het lijstje ;)

    x Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!!! Soms heb ik er ineens heel veel geduld voor maar soms ben ik ook wel erg snel zat hoor, dat gepriegel.

      Eindelijk dotting tools! Ik ben erg benieuwd naar wat je ermee gaat maken want met een pen lukte het al erg goed.

      Zo'n lang dun kwastje is inderdaad wel fijn voor dunne strepen. Ze zijn perfect voor de 'waterfall' nail art. Ik heb deze kwasten er nog bij besteld: http://www.ebay.nl/itm/130935113434?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Die zagen er ook wel goed uit.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dank je!!! Veel talent heb ik niet hoor, ik blijf gewoon proberen tot het resultaat een beetje toonbaar is.

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dank je! Met een hoop geduld en veel oefenen kom je een heel eind hoor.

      Verwijderen