donderdag 12 september 2013

Nail art: Rainbow waterfall

Zoya - Jacqueline

L'Oreal - 551, Catrice - Fred Said Red, Catrice - Papa Don't Peach
Color Club - Spellbound, China Glaze - Lemon Fizz

Nubar - Lemon, Artdeco - 88, Essie - Mojito Madness
Essie - Stylenomics, P2 - Heavenly Girl

Catrice - Blue Cara Ciao, OPI - OPI... Eurso Euro
Essence - Miss Lavender, Manhattan - 67N, Essie - Sexy Divide
Alweer een 'waterfall'? Yep. Alweer met regenboogkleuren? Yep. Ik zag deze post van The Nailasaurus en moest hem wel proberen na te maken.

Ik heb twee lagen Zoya - Jacqueline als basis gebruikt en met bovenstaande 15 (!) kleuren ben ik streepjes gaan trekken met het lange dunne kwastje van de bovenste foto. Kwastje was niet echt heel fijn in gebruik omdat de haren steeds uit elkaar gingen staan na het schoonmaken (en dat moest tussendoor nogal vaak). Uiteindelijk is het nog wel redelijk gelukt maar heb ik het er wel dezelfde avond nog afgehaald.




De lijntjes zijn niet allemaal even strak en China Glaze - Lemon Fizz valt helemaal weg tegen de achtergrond en zo zijn er nog wel een paar dingetjes waardoor ik niet helemaal tevreden was.


13 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Haha, I know! I don't think I've ever used this many colors for one mani.

      Verwijderen
  2. Mooi! Ik wil dat design ook nog eens proberen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg goed gelukt! Echt onwijs tof.

    Ik heb eindelijk de dottingtools.. en gelijk mee geoefend:
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-PNY6NYEU.jpg

    Het uiltje en de 'ruffle' mani kunnen nog flink verbeterd worden :p

    Ik ben benieuwd naar je volgende creatie ;)

    x Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeetje, wat een prachtige dingen heb je er al mee gemaakt! Ik vind vooral die bloemetjes geweldig goed gelukt. Dat lukt mij echt niet, haha.
      En nu ga ik niet meer naar die foto kijken want ik word er jaloers van.

      Dankjewel voor het compliment trouwens. :) Mijn volgende post laat nog even op zich wachten ben ik bang want we zijn aan het verbouwen. Ik heb dus niet echt veel tijd om met mijn nagels bezig te zijn en bovendien heeft het niet veel zin omdat het er waarschijnlijk toch zo weer af ligt.

      Verwijderen
    2. Jaloers hoef je echt niet te zijn hoor! Jij kan het al een stuk beter hoor ;) ik heb nog 0 dottingtool/kwastjes ervaring haha.

      De bloemetjes vond ik ook verrassend goed gelukt. 4 witte stipjes naast elkaar en als ze een beetje stroperig zijn geworden, met de dunste dottingtool een 'streepje' erdoorheen naar het midden zetten. Geel puntje in het midden en klaar. Het lukte een stuk beter dan ik gedacht had. Die ruffle mani en het uiltje daarentegen.. haha! De panterprint ging nu een stuk beter trouwens met de dottingtools.

      Ik heb die met die stipjes nu ook op mijn nagels: http://www.mijnalbum.nl/Foto-4NV7XOYN.jpg

      Met een flinke scheur in mijn middelvinger waar ik overheen lak totdat ie uit het leven is gegroeid.

      Met verbouwen schiet het niet op nee. Laat het maar gauw klaar zijn hahaha, dan kan jij weer lekker lakken en kunnen wij meegenieten! ;)

      x Marlies

      Verwijderen
    3. Juist omdat je er geen ervaring mee hebt ben ik zo jaloers. ;)

      De tip voor die bloemetjes ga ik onthouden want ik vind ze echt supergaaf.

      Ik wilde net eigenlijk nog vragen welke kleur dat was bij die zwarte stipjes maar ik zie het nu al. Supermooie kleur! En die zwarte stippen staan er perfect bij. Erg leuk! Wel balen van die scheur zeg.

      Verwijderen
  4. Wat een geweldige nail art, love it!

    BeantwoordenVerwijderen