dinsdag 10 september 2013

Nail art: Dripping rainbow

Zoya - Jacqueline

Sparitual - Spellbound, OPI - DS Luxurious
China Glaze - Sunshine Pop, Color Club - Glitter Envy

China Glaze - Running In Circles, Color Club - Otherworldly
OPI - DS Magic, OPI - DS Extravagance

Ik blijf gewoon even bij het regenboogthema en de kans is groot dat ik hierna weer iets regenbooggerelateerd ga maken. Deze nail art heb ik al een keer eerder gemaakt alleen durfde ik het toen niet aan om meer dan 1 kleur per nagel te gebruiken. Nu heb ik dat wel gedaan. Ik heb dezelfde techniek gebruikt als de vorige keer, dit filmpje als guide en in plaats van een haarspeld heb ik een dotting tool gebruikt.

Als basis heb ik twee lagen Zoya - Jacqueline gebruikt en daarna is het eigenlijk gewoon precies hetzelfde als in het filmpje. Veel meer heb ik er eigenlijk niet aan toe te voegen.

Foto's zonder top coat.



En een foto met top coat.

Kobus stort zich altijd voor mijn voeten als ik naar buiten loop om foto's te maken. 'Rrrrrrrrrrrrrrrrrrr?' zegt hij dan.

Ruikt toch niet zo lekker hè?



6 opmerkingen:

  1. Ah wat maak je toch altijd prachtige dingen. Ik ben benieuwd hoe handig die dotting tools gaan werken (met een pen was toch niet ideaal, bleef er flink aan plakken en uiteindelijk werd het superstroperig). Ik hoop dus op een wondermiddel haha.

    Mooi!!

    x Marlies/Mrls-t ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marlies!
      Ik denk dat het met dotting tools een stuk makkelijker is. Bovendien kun je dan ook nog kiezen uit grote of kleine stippen.

      Verwijderen