zondag 29 september 2013

Nail art: Abstract dab method


P2 - Heavenly Girl, China Glaze - IV, China Glaze - Lemon Fizz
Essence - Miss Lavender, Sparitual - Delight

Een tijdje geleden heb ik iets soortgelijks gedaan maar vond het toen een beetje wegvallen tegen de andere nagels. Vandaar dat ik heb besloten het nog een keer te doen maar dan op alle nagels.

Ik heb eerst mijn nagels wit gelakt. Daarna ben ik aan de slag gegaan met de kleuren die hierboven staan. Ik ben nagel voor nagel te werk gegaan. De kwastjes van de lakjes had ik goed afgestreken en daarmee ben ik op de droge witte lak gaan deppen. Dit heb ik net zolang met alle kleuren gedaan tot het wit vrijwel niet meer te zien was. Vervolgens heb ik er een top coat overheen gedaan zodat het allemaal net iets gladder werd.

Ik wilde er eigenlijk ook nog overheen stempelen maar dat wilde total niet lukken dus heb ik het maar hierbij gehouden.




6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dankjewel Kelly! Ik ben nog lang niet klaar voor de herfstkleuren.

      Verwijderen
  2. Wow, wat leuk! Echt een pastel lente-gevoel krijg ik hiervan, maar hartstikke leuk :D weer eens wat anders dan burgundy en donkerpaars ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! :) Dit is inderdaad wat vrolijker dan die 'sombere' kleuren.

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kleurencombi :-) Heel vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Pastelkleurtjes hebben inderdaad al snel iets vrolijks.

      Verwijderen