zondag 22 september 2013

Lacquerhead Polish - Tits McGee


Afgelopen week kwam mijn Laquerhead Polish-bestelling binnen en ik moest natuurlijk snel een lakje proberen. Ik heb gekozen voor Tits McGee (hihi). Een mooi helderblauwe lak met zilveren en blauwe glitters.

Zo, wat blijven er veel glitters aan het kwastje zitten! Ik hoefde absoluut niet te gaan vissen om er genoeg glitter uit te krijgen. Ik heb twee lagen lak opgedaan voor volledige dekking. Het lakje drooge lekker snel maar voelt niet glad aan. Niet zo gek ook natuurlijk. Ik had 1 laag top coat opgedaan maar om het helemaal glad te krijgen kan ik een tweede laag aanraden.
Normaal kies ik niet zo snel voor een blauwe lak maar deze vind ik toch wel erg mooi! De twee lagen glitters geven het diepte, ik blijf er maar naar kijken.




11 opmerkingen: