dinsdag 3 september 2013

Essie - Cute As A Button




Ik was erg lang aan het twijfelen welke van mijn twee nieuwe stempelplaten ik als eerste zou gebruiken en welke kleuren ik daar dan voor wilde gebruiken.
Ik zag een lief koraal-lakje van Rimmel staan en begon daarmee te lakken. Lakte helemaal niet fijn, in tegenstelling tot alle andere lakjes die ik heb van Rimmel. Na twee lagen er maar weer vanaf gehaald want het werd niks. Toen zag ik ineens Essie - Cute As A Button staan. Helemaal vergeten dat ik die had! Ook een koraalkleurig lakje maar wel anders dan die van Rimmel. Deze lakte gelukkig wel fijn maar ik had wel drie lagen nodig voor volledige dekking.

Mijn telefoon had echt heel veel moeite met het vastleggen van de kleur, de laatste foto van de vier lijkt nog het meest. En de bubbeltjes zijn van de top coat. (Nu weet ik weer waarom ik die niet meer gebruikte.)





En dan nu waar het eigenlijk allemaal om zou gaan... De stempels. Ik weet nog steeds niet zeker of ik deze foto eigenlijk wel wil plaatsen. Mijn lak was nog niet droog, stempelen wilde totaal niet lukken. Heb alles er na deze foto ook meteen afgehaald (daarom ook de randjes niet schoongemaakt).


Wat wel leuk is is de grootte van de afbeeldingen van deze Messy Mansion plates! Even ter vergelijking: een plate van Bundle Monster naast die van Messy Mansion. (Sorry voor de weerspiegeling.)


En in vergelijking met mijn wijsvinger:


Deze kon ik dus eigenlijk nooit gebruiken...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten