dinsdag 20 augustus 2013

Waterfall nail art met accent nail



Naar aanleiding van deze post van The Nailasaurus heb ik deze nail art gemaakt. Toen ik ermee klaar was zag ik dat ze ook nog een tutorial op haar site had staan.

Als basis heb ik twee lagen Kinetic Candy van China Glaze gebruikt.
Van tevoren had ik 'droog' getest met welk kwastje ik de dunste strepen kon zijn, dit bleek het kwastje met de langste haartjes te zijn (zie bovenste foto).
Vervolgens heb ik op alle nagels van beneden (bij de nagelriem) naar boven streepjes gezet, kleur voor kleur zodat ik niet bij elke nagel 5 keer mijn kwastje hoefde schoon te maken en de lak die ik op een bordje had gedruppeld niet opdroogde. Voor de streepjes heb ik gebruikt: OPI - OPI... Eurso Euro, Essie - Naughty Nautical, Essie - Butler Please, Rimmel - Bright Back At You en P2 - Heavenly Girl.

Op mijn ringvinger heb ik naast Kinetic Candy ook 1 laagje Mosaic Madness aangebracht. Gewoon omdat het kan. En ik deze combinatie al langer wilde proberen.




Ik vond het uiteindelijk best leuk geworden. Zo leuk dat ik het nog een keer heb gedaan met andere kleuren.

6 opmerkingen:

  1. Dankjewel! Ik vond het ook niet tegenvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurencombinatie is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, dit is echt helemaal mijn ding zo! Wat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dankjewel! Ik ben helemaal weg van deze techniek en moet me inhouden om niet alleen nog maar 'waterfalls' te maken.

      Verwijderen