dinsdag 20 augustus 2013

Waterfall Nail Art (alweer)



In mijn vorige post zei ik het al, ik heb nog een keer waterfall nails gemaakt. Wederom schaamteloos gestolen van The Nailasaurus. Deze kleuren zou ik zelf nooit bij elkaar hebben gezocht en daarom ben ik blij dat er mensen zijn die wat meer inzicht hebben in dit soort dingen.

Ik heb eerst mijn nagels gelakt met twee lagen Zoya - Jacqueline. Niet het meest geweldige lakje maar wel de ideale kleur hiervoor. Foto is zonder top coat.


Deze keer heb ik tussendoor ook wat (slechte) foto's gemaakt.


Ik heb eerst streepjes getrokken met Bourjois - Tangerine Fatal. Daarna met China Glaze - Sunshine Pop. Vervolgens met Catrice - Goldfinger. En als laatste met Essie - Head Mistress.
Mijn streepjes werden wel steeds slordiger en ook mijn foto's werden steeds slechter. Het hielp ook niet dat mijn kwastje een beetje raar deed. Een paar haartjes zijn langer dan de rest maar steeds als ik er een schaartje bij pakte krompen ze weer dus kon ik ze niet afknippen.

Na dit alles heb ik de randen schoongemaakt en een top coat aangebracht. Af!



Altijd als ik buiten foto's maak van mijn nagels wil Kobus geaaid worden maar dat gaat zo lastig met natte nagels. Heel voorzichtig gaat het wel. Deze lak wilde trouwens helemaal niet drogen, duurde uren! Argh, dat gevoel als je dan met je nagel er overheen 'schuurt'. Verschrikkelijk!






11 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan wederom! Jammer dat het zo lang duurde voor dat het droog was!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja, dat was inderdaad wel balen maar ik vond het het toch wel waard.

      Verwijderen
  2. Ik vind dit zooo gaaf! Moet het echt eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Moet je zeker doen! Het is makkelijk en er gaat niet veel tijd in zitten.

      Verwijderen
  3. Wat leuk! Ook leuke kleurtjes bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Dit zijn kleuren waar ik normaal niet zo van hou maar zo samen vond ik ze ook erg leuk.

      Verwijderen
  4. Heel leuk gedaan! Ziet er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen