vrijdag 5 juli 2013

Sunset gradient met Nubar - Black Polka Dot

Ik heb al een aantal keer gradient/ombre nagels proberen te maken maar tot nu toe mislukte het altijd en had ik er ook niet veel zin meer in om het te proberen. Tot ik deze post van Lucy zag. Ik vond de keluren zo leuk bij elkaar staan en ook de glitter die er overheen zitten vond ik erg leuk. Onderaan haar post staan een filmpje hoe ze het gedaan heeft. Ideaal!


Ik had gisteren alvast mijn nagels gelakt met 2 lagen China Glaze - Sunshine Pop zodat het vandaag goed droog zou zijn.


Vandaag heb ik eerst alles wat ik nodig had klaargezet. (Ik had pas door dat de foto zo onscherp was nadat ik klaar was.)


1: Papier met een krant eronder.
2: Plakband om mijn vingers af te plakken.
3: Een make-upsponsje.
4: Lakjes om de gradient mee te maken.
5: Top coats.
6: Spulletjes om de randen mee schoon te maken.

De lakjes die ik heb gebruikt zijn: China Glaze - Sunshine Pop, OPI - DS Luxurious en Sparitual - Spellbound. Ik had de eerste keer dat ik 'sponste' ook P2 - Hot Berry gebruikt maar die leek toch zoveel op Luxurious dat ik hem maar weg heb gelaten.

Ik had bij mijn rechterhand de fout gemaakt het plakband bij mijn nagelriemen ook gedeeltelijk over de lak heen te plakken. Daardoor is het daar beschadigd geraakt. Gelukkig zie je daar met de topcoat niet veel meer van.

Voor de schoonmaak:


Erna, zonder topcoat:




Dit is het resultaat na 1 laak Nubar - Blackt Polka Dot met daar overheen een laag gewone topcoat.





Zo zag mijn bureautje er na afloop uit:


En Kees vond het allemaal veel te lang duren.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten