dinsdag 23 juli 2013

Glitter Gal - Bruised Ego




Toen mijn Enchantra-pakje binnenkwam heb ik vrijwel meteen mijn nagels gelakt met Bruised Ego van Glitter Gal. Een prachtig paars holografisch lakje.
Hij lakt wel prettig maar het duurt lang voordat hij droog is. Ik heb ook drie lagen lak opgedaan omdat 2 net niet gekkend genoeg waren. Omdat het zo lang duurde voordat het droog was heb ik een aantal flinke beschadigingen opgelopen en heb de lak er na het maken van de foto's ook weer afgehaald. Het holografische effect is wel super! Helaas wil mijn telefoon het niet echt goed vastleggen.

Een heleboel foto's in de hoop dat het idee toch een beetje overkomt:







In de schaduw ziet hij er ook niet verkeerd uit. Door de zon kon je de beschadigingen niet zien maar in de schaduw des te beter. Helaas had de lak ook belletjes gevormd, ook goed te zien. De volgende keer neem ik er wat meer tijd voor, hopelijk pakt het dan beter uit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten