dinsdag 16 juli 2013

Catrice - Goldfinger met leopard print


Ik wilde weer iets met nail art doen, iets wat niet te veel tijd kost. En omdat mijn luipaard-print de vorige keer wel redelijk was gelukt heb ik besloten dat nog een keer te doen. Deze keer ben ik er alleen wat minder over te spreken. Ik heb de stippen te dicht bij elkaar gezet waardoor het naar mijn mening wat te druk is geworden. De duim en wijsvinger vind ik nog wel redelijk gelukt maar de andere nagels vind ik te vol zitten.

Voor deze creatie heb ik allemaal lakjes van Catrice gebruikt.
Eerst heb ik mijn nagels gelakt met twee lagen Goldfinger. Dit was echt binnen een mum van tijd droog! Je ziet op de foto's wel duidelijk de 'brush strokes' maar ik denk dat dat door gebruik van een topcoat verdwijnt, ik zie er nu ook niks meer van.



Vervolgens heb ik met een dunne dotting tool en Havana Drum wat vlekken op mijn nagels aangebracht en dat een beetje laten drogen.


Daarna heb ik met dezelfde dotting tool en Reggaeton wat lijntjes om de vlekken getrokken en er wat kleine vlekjes tussen gezet. Dat heb ik ook weer een beetje laten drogen voor ik de topcoat er overheen heb gedaan.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten