donderdag 6 juni 2013

Shoplog juni

Ik ga vanaf nu in 1 post proberen bij te houden wat ik in één maand aan nagellak en nagelgerelateerde producten koop. Ik zal dit bericht blijven updaten tot de volgende maand.
Deze keer zet ik er stiekem ook wat dingen bij die ik eind vorige maand heb gekocht.

DM


In Duitsland bij DM heb ik eens een keer goed gekeken bij de verzorgingsproducten van P2. Ik ben met het volgende thuisgekomen.


Katoenen handschoentjes (nou ja, katoen... 95% katoen) om 's nachts lekker dik handcrème op te doen en goed in te laten trekken terwijl je met de handschoentjes aan slaapt. Ik gebruikte eerst van die goedkope handschoentjes maar die waren niet van katoen en dit is daarom veel fijner.
De pen met "lavendel butter" ligt hier nu voor me. Ik gebruik hem af en toe om mijn nagelriemen mee in te smeren als ik nagellak op heb. Het kwastje is erg fijn.
Dan de "one drop fitness oil". Daar heb je dus ook maar echt one drop van nodig. Voor vijf nagels. Ik gebruik hem 's nachts als ik geen nagellak op heb. Ik heb wel het idee dat het een fijn product is ondanks dat ik hem nog niet zo vak heb gebruikt (en ook een hoop andere dingen gebruik).
De handbadparels heb ik nog niet geprobeerd dus daar valt ook niet veel over te zeggen.
En ik zie dat op de foto een flesje "calcium gel" ontbreekt. (Linkje naar het product.) Ik had gedacht dat dit ook iets was wat je moest inmasseren maar het is gewoon een lakje.

Bij een tweede bezoek deze maand aan Duitsland heb ik ook bij DM weer het een en ander meegenomen.


- Een flink pak wattenschijfjes want die vliegen er doorheen omdat ik vaak van nagellak wissel.
- De handcrème die geadviseerd wordt te gebruiken samen met de handschoentjes van hierboven. Ik heb hem nog niet geprobeerd maar hij ruikt niet verkeerd, ruikt ook niet sterk en dat vind ik wel fijn. Verder lijkt het meer op klei dan op een creme.
- Een leuke rozige Moisturizing Ultra Gel met rode bolletjes erin. Ik gebruik nu de Hydrating Nail Gel van Herôme en ik ben benieuwd of dit vergelijkbaar is.
- Nail Food Papaya. Voor broze nagels, denk ik. Het kwastje doet sterk denken aan kwastjes die bij lipgloss zitten. Ook deze heb ik nog niet gebruikt.

Ebay vanuit China


Op eBay zijn een hoop nail art spulletjes te vinden die vanuit China verstuurd worden. Vaak gewoon precies hetzelfde als de dingen die je bij Nederlandse webshops kunt kopen. Alleen meestal veel goedkoper. Het duurt wel wat langer voordat je het in huis hebt maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Een mooi voorbeeld daarvan zijn deze fimo-schijfjes.



Ook onlangs binnengekregen, deze schattige rhinestones in een pillendoosje. 3000 stuks, 1,5mm doorsnee voor nog geen €1,50.



Dit is 10 gram halve pareltjes met een doorsnee van 2mm. Ik heb ze voor de foto even los op mijn nagels gelegd want anders is de grootte zo lastig in te schatten.




Born Pretty


Mijn eerste bestelling bij de Bornprettystore. Een image plate en twee wax potloden om steentjes e.d. makkelijk op de kunnen pakken. Ik kreeg er nog gratis stickertjes bij ook.



Enchanted Beauty Spot


Ik ben inmiddels vaste klant bij Enchanted Beauty Spot op eBay. Snelle verzending, redelijke prijzen en alles is goed verpakt. Ik heb er drie bestellingen geplaatst waarvan ik er nu twee binnen heb.

Als eerste Essie - Naughty Nautical. Wow, dit is pas het eerste echte lakje in deze post, haha. Swatch ervan volgt zometeen.


Van diezelfde collectie wilde ik toch wel heel graag ook The Girls Are Out hebben. Die heb ik besteld, samen met de Diamont top coat van Nubar. 
Ook de mini's van de Confetti collectie van Nubar heb ik besteld ondanks dat ik er geen swatches van heb kunnen vinden. Ik wil gewoon van elk merk dat mini's heeft minstens 1 mini hebben. Ik moet er sowieso van China Glaze nog één zien te bemachtigen.

Maar goed, foto's van de tweede bestelling!


Hier de swatches van de beide Essie-lakjes (nummer 10 en 9).


Kijk hoe schattig!


Swatches over verschillende kleurtjes.


En hier het verschil tussen een full size lakje van Nubar en de mini's.


Update: 
Inmiddels is ook mijn derde bestelling binnen. China Glaze - It's A Trap-eze! Deze wilde ik zo graag hebben en nu kon ik hem eindelijk voor een redelijke prijs kopen. (Foto is helaas niet scherp maar ik had geen zin om een nieuwe te maken.)




Douglas


Bij Douglas heb ik van het merk Anny een liquid sand lakje besteld. Die heb ik op dit moment ook op mijn nagels. Een post daarover volgt binnenkort.

Edit: Swatch van After Dinner Show.


Toen ik erachter kwam dat ze bij Douglas een aantal Nicole by OPI lakjes in de aanbieding hadden heb ik mijn moeder gevraagd voor mij te gaan kijken. Bij mij in de buurt zit namelijk geen Douglas en online verkopen ze ze niet. Omdat ik nooit eerder voor een leuke prijs deze lakjes ben tegengekomen zijn dit mijn eerste twee: Me + Blue en One Less Lonely Glitter. Van de Justin Bieber collectie, helaas.
Inmiddels heb ik bij Enchanted Beauty Spot op eBay (zie hierboven) gezien dat ze ook Nicole by OPI verkopen.

One Less Lonely Glitter, Me + Blue



CBC Beauty Supplies


Bij cbc-beauty heb ik een aantal nail art spulletjes besteld. Alles zat netjes verpakt en er zat zelfs een gratis fimo-staafje bij. Zo'n staafje heb ik eigenlijk al langer willen proberen maar vind het zonde van mijn geld als het afsnijden niet lukt. Nu kon ik dat gratis proberen, een stuk leuker (haha). Ik was bang dat met het afsnijden je ribbels zou zien van het mes en dat rechte plakjes maken niet mogelijk was. Dat eerste klopt niet, je ziet niks van de messnede. Rechte plakjes maken is een heel ander verhaal... Veel te dik of erg scheef... Erg lastig dus!
Het staafje staat trouwens op de foto boven de sinaasappelschijfjes.




Beautymall4you


Per ongeluk heb ik eens een bestelling geplaatst bij deze ebay-winkel. Ik wilde van OPI heel graag Innie Minnie Mightie Bow bestellen en het duurde lang voordat Enchanted Beauty Spot die had. Vandaar dat ik die bij beautymall4you wilde gaan bestellen. Maar wat zag ik daar? OPI - Thanks A Windmillion! Nog een lakje waar ik op aan het azen was. Die twee lakjes mochten dus samen de Atlantische Oceaan overkomen.
Bij het swatchen viel me trouwens op dat Innie Minnie Mightie Bow echt geweldig fijn lakt.

Kruidvat


Al een aantal keer ben ik bij Kruidvat voorbij wat lakjes gelopen die volgens mij voor kinderen waren, 50 cent per stuk. Nu heb ik er toch maar een meegenomen: zwart metallic. En bij het swatchen op het nagelwiel vond ik hem niet eens heel vervelend lakken. Wie weet ga ik hem ook nog wel eens dragen.
Het merk is Casuelle (denk ik) en ik kan er geen naam of nummer op ontdekken.


Fragrance Direct


De vorige keer dat ik hier bestelde was er een lakje kapot gegaan en bij twee andere lakjes waren de dopjes beschadigd geraakt. Nu hadden ze er sinds een tijdje weer nieuwe OPI-lakjes bij die nog goedkoper waren geworden dan ze al waren (van 6 naar 4 pond). Ik heb dus toch maar weer de proef op de som genomen. Ook omdat je er toen een lakje gratis bijkreeg als je bestelling boven de 20 pond uitkwam. Dat lakje wilde ik sowieso al gaan bestellen dus nu was het ideale moment om een bestelling te plaatsen.
Uiteindelijk heb ik 11 lakjes besteld voor ongeveer 31 euro.

Hier zaten de lakjes tussen.



Tot mijn grote opluchting was alles nog heel!


Hier stel ik alle lakjes even voor met swatches. Ik snap alleen niet waarom de foto's niet doen wat ik wil...

Sally Hansen - Gray By Gray

Helaas zijn mijn goede nagelwieltjes op dus heb ik deze maar even hierop geswatched.

Van links naar rechts...
L'Oreal - 551, Astor - 121, Astor - Lilac Twist
Rochas - Antique Pink, NYC - Big City Dazzle

Essie - Mojito Madness


Rimmel - Instyle Coral

Van boven naar beneden dan maar:
OPI - The Color Of Minnie (8), OPI - If You Moust
You Moust, OPI - Elephantastic Pink

Feelunique


Mijn tweede bestelling bij Feelunique dankzij Lucy, deze keer door deze post. Ik zag eerder al deze post van haar en kon me toen nauwelijks inhouden. Nu lukte het toch echt niet meer. Dit lakje kostte me bijna 19 euro! Meer dan ik ooit voor een lakje betaald heb en ik was ook niet van plan dat snel weer te doen.
Feelunique verpakt alles wel supergoed:

Grabbelen!

Gevonden!

Jacava - Candy Floss

Müller


Bij Müller in Duitsland heb ik drie lakjes gekocht. 
Candy Shock van Catrice is lichtgeel met shimmer, die had ik nog niet. 
Ik was ook op zoek naar een mintkleurig lakje want ook die miste nog in mijn verzameling. Ik kwam 88 van Artdeco tegen en heb die dan ook meegenomen. Ik vind hem nog eigenlijk iets te groen dus ik moet nog op zoek naar een andere.
Verder kwam ik op een blog een liquid sand lakje van Mislynn tegen en daar stond bij dat die bij Müller te koop waren. Ik moest dus op zoek naar die lakjes. Ik heb ze gevonden en 36 meegenomen.





Dit was het voor nu, op naar de volgende maand.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten