vrijdag 21 juni 2013

OPI - DS Magic




Ik kan niet geloven dat ik dit lakje niet eerder uit het kastje heb gepakt. Wow, wat een intense kleur! In de schaduw valt er een paarse gloed overheen, in de zon is hij BLAUW!
Ik heb twee lagen lak opgedaan. Ik twijfelde nog over een derde laag maar heb het niet gedaan en het was ook niet nodig. Droogde lekker snel en toen ik de nagellak eraf haalde had ik geen blauwe vingers of nagels. Ik heb eigenlijk niks negatiefs over deze lak te zeggen.

Ik had een beetje te veel van de cuticle remover van Nfu Oh gebruikt en zag pas na het nemen van de foto's hoe de huid eronder eruit zag...







Extraatje: Ik had met zo'n pons-dingetje op wat aluminiumfolie gebruikt en dit was het resultaat. Ik vind het erg tegenvallen en het past ook nog eens totaal niet bij zo'n luxe lakje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten