zaterdag 22 juni 2013

Nail art ice cream


Ik begin even met op te noemen welke kleuren ik heb gebruikt voor deze nail art. Omdat het er zoveel zijn kon ik ze ook niet echt netjes op de foto zetten. Van links naar recht en van boven naar beneden: Artdeco - 88, P2 - Heavenly Girl, Rimmel - Instyle Coral, Essie - Bikini So Teeny, China Glaze - Lemon Fizz, OPI - Alpine Snow (mini), OPI - Innie Minnie Mighty Bow.

Ik kwam onlangs deze post tegen en vond het zo grappig dat ik het ook wel eens wilde proberen. Ik vind het alleen (vooral bij mij) meer ijsjes dan cupcakes.
Ik heb wat kleurtjes bij elkaar gezocht die me hier leuk voor leken en mijn nagels daarmee gelakt en goed laten drogen.



Daarna heb ik met een witte lak en deze methode de frosting/slagroom(?) aangebracht. Ook dat heb ik (vrijwel) helemaal laten drogen. Daarna met de dotting tools eerst geprobeerd een kers te maken. Vervolgens heb ik er sprinkles opgemaakt in dezelfde kleuren als de lak eronder, ook met een dotting tool.

Een slechte foto van mijn andere hand, kleuren zitten in een andere volgorde op deze hand





En even om te laten zien hoe lui ik ben... Ik maak mijn dotting tools niet schoon met nagellak remover maar veeg ze aan een papiertje af als de lak nog nat is. Werkt prima!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten