vrijdag 21 juni 2013

Jacava - Candy Floss




Mijn eerste (en voorlopig enige) Jacava-lakje. Toen ik hem hier tegenkwam was ik verkocht. Lucy omschrijft het lakje perfect. Bomvol pigmentatie en lakt heerlijk. Het lakje is een beetje aan de dikke kant maar lakt ontzettend fijn. Ik heb ook twee lagen opgedaan.

Mijn nagels waren eigenlijk te lang om nog mooie foto's te maken. Nadat ik deze lak eraf had gehaald heb ik mijn nagels ook een stuk teruggevijld.







Kobus wilde zijn klauwtjes ook even laten zien




Voordat ik de lak eraf heb gehaald, heb ik nog een beetje geëxperimenteerd. Ik vond deze roos zo leuk dat ik wilde kijken of ik dat ook kon. Niet echt dus. Ik heb er een dotting tool voor gebruikt in plaats van een kwastje. Misschien dat ik de volgende keer een dunnere ervoor moet gebruiken. Ik laat het resultaat toch zien omdat het nou ook weer niet zo extreem mislukt was.



Voor mijn duim heb gebruikt: OPI - What Wizardry Is This? en OPI - Honey Ryder. Op mijn wijsvinger zit P2 - Illegal. Middelvinger: OPI - Stay The Night. Ringvinger: OPI - Honey Ryder. Op mijn pink heb ik voor de roosjes OPI - Stay The Night en P2 - Illegal gebruikt, de blaadjes heb ik gemaakt met Essie - Where's My Chauffeur? en Nubar - Vogue Vert.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten