zaterdag 29 juni 2013

Color Club - Hot Like Lava met Color Club - Fame & Fortune




Ik had Fame & Fortune op de gok besteld, zonder er swatches van op te zoeken. Toen ik het lakje had ontvangen was het toch wel duidelijk dat het ergens overheen moest worden gelakt. Ik ben dus toch op Fame & Fortune gaan googelen en kwam erachter dat deze erg mooi is over Hot Like Lava. Die heb ik dan ook besteld.

Vandaag wilde ik graag roze nagels dus dit leek me een ideale combinatie. Ik heb twee lagen Hot Like Lava gebruikt, maar 1 laag was al bijna helemaal dekkend. In eerste instantie wilde ik Fame & Fortune over alle nagels doen maar Hot Like Lava is op zich al zó mooi dat ik het bij mijn ringvinger gehouden heb.







En voor de grap nog een extra fotootje van een pony die we tijdens het wandelen tegenkwamen.


2 opmerkingen:

  1. Ik heb Fame & Fortune ook gehad, maar heb 'm weggedaan omdat-ie vreselijk dik werd en ik er thinner in kon blijven doen zeg maar.. Is dat bij die van jou ook of had ik gewoon een kneusje te pakken?
    (sorry hoor, ik ben nog steeds lekker aan het lezen en voorlopig nog niet klaar, dus je kan nog wel wat reacties verwachten haha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, geeft niks hoor! Vind het hartstikke leuk! :)

      Ik moet eerlijk bekennen dat ik 'm na deze ene keer nooit meer gebruikt heb dus ik weet eigenlijk niet of hij nu ook dik is geworden.

      Verwijderen