maandag 10 juni 2013

Anny - After Dinner Show


Deze liquid sand heb ik online besteld bij Douglas. €4,95 voor een flesje van 6 ml.
Ik vind het dopje vrij kort en het steeltje waar het kwastje aan zit ook. Daardoor ligt hij niet helemaal lekker in de hand. Ik moest bij de meeste nagels het kwastje wel drie keer in de lak dopen om genoeg lak te krijgen om mijn nagel helemaal te bedekken. Daardoor kreeg ik last van 'kale plekken' omdat ik vaker over dezelfde plek moest lakken om het gelijk verdeeld te krijgen.
Na de eerste laak was ik bang dat ik er nog minstens twee nodig had om het enigszins toonbaar en dekkend te krijgen. Maar de tweede laag ging er makkelijk op en was ook nog eens dekkend. Ik kon het dus bij twee lagen laten (die wel redelijk snel droogden).

Hier foto's zonder top coat.






En dan de foto's met top coat. De zilveren glitter kwamen met top coat veel mooier uit vond ik.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten