zondag 12 mei 2013

Sally Hansen - Mille Fleurs en Essence - Glitter On Me


Ik heb eerst twee lagen Sally Hansen - Mille Fleurs opgedaan. Ik wilde eigenlijk maar 1 laag op doen maar die was echt veel te doorzichtig. Ik vind de lak niet echt fijn lakken. Ik kreeg hem niet mooi gelijkmatig over mijn nagels verdeeld. Ook daarom was er nog een tweede laag nodig.


Daarna heb ik er 1 laag Glitter On Me van Essence overheen gedaan. Dit vond ik erg leuk staan!


Daarover heb ik weer 1 laag Mille Fleurs gedaan maar vond het resultaat toch erg tegenvallen.



Als laatste de top coat. Over mijn middelvinger en pink heb ik een matte top coat gedaan, over mijn wijs- en ringvinger een gewone top coat. Ik vond de matte top coat er het leukst bij staan maar het komt op de foto's niet echt geweldig over.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten