donderdag 30 mei 2013

Ruby Wing - Festival



Mijn eerste lak die van kleur veranderd. Binnen is het een blanke lak met lila/zilveren glitters, buiten wordt hij donkerpaars met glitters.
Ik vind hem absoluut niet fijn lakken. Ik kreeg de lak niet goed over de nagels verdeeld en het kwastje trok alle lak naar het eind van mijn nagel daarbij droogde de lak ook erg snel (wat op zich wel een pluspunt is). Ik had mij nagels buiten gelakt en na twee lagen dacht ik dat het dekkend was, tot ik binnen kwam. Omdat de lak binnen doorzichtig is moesten daar de glitters dus voor de dekking zorgen. Ik heb er dus nog een derde laag overheen gedaan.
Op de foto's hierboven staat een top coat maar die heb ik niet over de nagels gedaan die op de foto staan. Ik had het idee dat met de top coat het effect iets minder werd. De lak was wel zo korrelig en scherp dat het eigenlijk wel een top coat nodig had. Ik was zelfs bang dat ik mijn lenzen kapot zou maken met deze lak. Maar dat is gelukkig allemaal goed gegaan.

Binnenfoto's:





Mijn telefoon en camera hadden meer moeite met de glitters buiten vast te leggen. 






Nog een foto van binnen en buiten naast elkaar:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten