zondag 12 mei 2013

Rimmel - Black Out met Maxfactor - Fantasy Fire en studs


Ik heb eerst op al mijn nagels twee lagen Black Out van Rimmel gedaan, middelvinger als laatste zodat de lak nog een beetje nat zou zijn. Daarna heb ik over mijn ringvinger en pink 1 laagje Fantasy Fire van Maxfactor gedaan. Mijn middelvinger heb ik voor de helft ook gelakt met Fanstasy Fire (uit de losse hand). Daarna heb ik voorzichtig wat studs in de lak geduwd. Ik had van tevoren de studs op mijn nagel gelegd om te zien hoeveel ik er nodig zou hebben.
Ik heb voor zilveren studs gekozen maar ik denk dat de koperkleurige studs bij deze combinatie leuker staan.





Ik wilde eerst alle nagels hetzelfde doen als mijn middelvinger maar omdat ik bang was dat dat te druk zou worden heb ik het zo gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten