dinsdag 7 mei 2013

OPI - Crown Me Already!



Onlangs heb ik de nieuwe base coat van piCture pOlish speciaal voor glitterlak besteld. Een ideaal moment om een van mijn meest favoriete lakjes weer op te doen: Crown Me Already! van OPI.

Ik heb eerst twee laagjes base coat aangebracht. Van Crown Me Already! heb ik uiteindelijk vier lagen opgedaan, gevolgd door een dikke laag top coat. Crown Me Already! lakt heel erg fijn en is supersnel droog.
Één laag
Ik snap niet waarom deze foto ondersteboven geplaatst wordt.

Twee lagen

Drie lagen







Toen ik de lak er af wilde halen, ging het bij de eerste nagel heel gemakkelijk. Even laten weken en ik kon het er zo vanaf wrijven. De andere nagels waren, net als altijd, een ramp. De grote glitters kreeg ik er met enorm veel moeite vanaf maar de base coat kreeg ik er op sommige plekken helemaal niet vanaf. Ik ben dus nog niet overtuigd van deze base coat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten