woensdag 22 mei 2013

Nail art fimo bloemetjes

Omdat mijn eerdere nail art pogingen met studs best redelijk gelukt waren leek het me nu wel een goed idee om eindelijk mijn fimo slices te kunnen gebruiken. Ik heb voor de bloemetjes gekozen. Bij elk bloemetje heb ik één kleur nagellak gekozen die me er het best bij leek passen.


Van links naar rechts zijn dit: Essie - Cute As A Button, China Glaze - Lemon Fizz, Catrice - The Pinky And The Brain, Essie - Bikini So Teeny en China Glaze - IV.


Nog een aparte foto van de base coats en top coat die ik heb gebruikt. Die pasten niet meer bij de gewone lakjes op de foto.

Van alle lakjes heb ik twee lagen lak opgedaan en alles was goed dekkend. Op mijn rechterhand heb ik geen bloemetjes geplakt en dan ziet het er zo uit (met top coat):



Op de andere hand heb ik de slices vastgeplakt met deze lijm, erg handig met dat kwastje!

Stomme ondersteboven foto... Ik krijg 'm niet goed.

Ik heb eerst een beetje lijm op mijn nagel 'gelakt' en daar het bloemetje opgelegd en voorzichtig platgedrukt tot het vast zat. Daar overheen zit een dikke laag top coat.




Omdat ik het resultaat toch wel erg leuk vind en de bloemetjes goed blijven zitten (sterker nog: ik vraag me af of ik ze er nog wel vanaf krijg) heb ik nog wat extra fimo slices besteld en inmiddels ook al gedeeltelijk ontvangen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten