dinsdag 21 mei 2013

Mislukte stempelpoging


Het ging al meteen fout met het lakken van mijn nagels. Essence - Iced Strawberry Cream lakt totaal niet fijn en ik heb besloten dat ik nu echt geen lakjes van Essence meer koop tenzij het een glitterlakje is.
Ik heb drie lagen lak opgedaan en zie hier het resultaat.


Ik wilde er eigenlijk met zilver overheen stempelen en dan ook nog een ander patroon maar toen ik dat op mijn andere hand had uitgeprobeerd heb ik voor iets anders moeten kiezen. Color Club - Hot Like Lava heb ik gebruikt voor het stempelen met deze image plate. Daar heb ik een matte topcoat overheen gedaan maar dat had ook niet veel effect.


Dit zijn ook meteen de enige twee foto's die ik ervan heb genomen. Ik heb het er ook wel vrijwel meteen daarna er weer vanaf gehaald. Deze mislukte poging moet ik maar snel vergeten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten