maandag 27 mei 2013

Essie - Go Overboard met veertje



Deze keer een weer iets minder goed gelukte creatie. Mijn handen waren erg trillerig waardoor het lakken niet netjes wilde lukken. Normaal haal ik met mijn duimnagel de nagellak weg die ik ernaast lak maar met deze sterk gepigmenteerde kleur maakte ik daardoor de vlekken alleen maar groter.
Bovendien droogde de lak ook zo snel dat ik erg veel moeite had om die goed over de nagel te kunnen verdelen. Uiteindelijk is het met een laag top coat wel redelijk in orde gekomen.

Op mijn ringvinger heb ik een veertje geplakt, hier besteld. Ik heb eerst die nagel gewoon gelakt als alle andere nagels. Daar heb ik 1 laag top coat overheen gedaan en, toen de top coat nog nat was, het veertje er voorzichtig ingedrukt. Dat heb ik laten drogen. Daarna heb ik het veertje bijgeknipt zodat het niet meer uitstak. Daar overheen heb ik nog een laag top coat gedaan. Wat wordt dat veertje dan hard zeg!

Helaas heb ik er niet echt goede foto's van kunnen nemen. Het zag er iets leuker uit in het echt en ook de kleur komt niet goed over. Tot overmaat van ramp ben ik daarna de ramen met heet water gaan lappen voordat alles echt goed droog was... Ik kon het er dus meteen helemaal vanaf halen. Het veertje kwam er trouwens ook makkelijk van af.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten